nordiska.blogg.se

God morgon fröken vilseipankakan ?

Kategori: 1. Everyday

Sittandes på köksgolvet i en onepiece försöker att inte posta väderbilder på instagram !! Jenny har sagt till mej att jag inte får..

Jag ska koka frukost, ja koka ! Idag blir det penispasta.. Grytan puttrar och vattnet är redo, men är jag.. Baxa sej upp och välta ner formade makaroner i gryta så här klockan sju i två en "lördagsmorgon", vilset !! Sagt och gjort flickan reser sej och häller i den vackra pastan i grytan, bara för att vända sej om och notera att en pojkspoling ställer sej och kissar på grannhuset.. Nöden har ingen lag. Jag hör mej själv säga med rostig besviken röst; du kan ju inte pissa på mitt hus.. Börjar flicka bli tant ? Jag skiter igentligen i det.. Eller ?

Undra om man äter mycket sexpasta, den heter så.. Blir det mycket ligga då ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: