nordiska.blogg.se

Jag vill bo i upponervända huset !

Kategori: 1. Everyday

Ibland har man sämre dagar, så som när jag försover mig, springer runt lägenheten för att snabbare än en greyhound samla ihop mina saker och mej själv.. DÅ passar jag på att ramma dörrkarmen med en frontalkrock av armbåge, självklart för att jag springer samtidigt som jag sätter upp håret. Men det är för tidigt att skrika: jävlaförbannadefitthorkukjääävlaskiiit, utan bräker fram ett "maaamma" och ser ut som jag blir slagen i magen och biter i en helvetes sur citron.. Observera detta är samma jävla ambåge som jag krossade i somras och aldrig riktigt mått bra efter, JA, detta sker exakt 7 minuter innan tunnelbanan lämnar min station.. Jaja, jag är ju inte unbreakable för inget, jag tråklar på mej jackan och springer.. 
 
Armvärk heeela dan.. Aja skit i de..
 
Det är Lördag idag har jag hört, jag har oxå hört att det inte alltid blir som man tänkt sej, jag gillar inte det så mycket, så jag brukar försöka sänka mina förväntningar till noll, då slipper jag bli besviken.. Låter hälsosamt..
Jag har även hört att jag är lite negativ idag, men det är bara min katt som säger sånt å sen räcker hon ut tungan å väser bitterfitta till mej.. 
 
När jag är sur, trasig eller trött blir jag godissugen, andra hälsovarningen idag.
Ni vet den där ronden man tar, till kylen, öppnar dörren, skruvar på sig, stänger dörren, till skafferiet, öppnar dörren, skruvar på sig, stänger dörren.. När jag gjort denna resa ca fem gånger, tar jag ett beslut. Jag ska göra kokosbollar/chokladbollar/havrekakaobollarmedsmörhelvete, föör det är typ de ingredienserna jag har i mitt skafferi. Egentligen går mina ögon i kors så jag känner mej inte över huvudtaget manad, men va fan, hur lat får jag va tänks det. I sånna här bollar ska det enligt recept vara kaffe.. hmm mjaa, ska jag verkligen ställa mej och koka 4msk kaffe, jag vill inte ha kaffe ju.. (KONSTIG)
NEJ, vet ni vad Emma gör istället, häller i Drambuie wiskeylikör, JA, man kan alltid använda alkohol i mat och bak.. OCH vet ni hur goda dom blev.. Min tro är att man slutade "baka" aka röra ihop kokosbollar för att det var för lätt, jag menar det är det första man får lära sig på hemkunskapen, dock väldigt underskattat, speciellt om man spetsar dem med sprit..
 
 
Adios Amigos
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: