nordiska.blogg.se

Ledig dag

Kategori: 1. Everyday

Idag har jag inte skrivit någon "to do" lista på alla saker jag borde göra, men aldrig gör, förstås för att listan alltid blir alldeles för lång.. Däremot;
 
  • Bakade jag bröd
  • Drack tre glas thé
  • Uppdaterade min telefon
  • Vek tvätt
  • Sparkarde ballonger runt lägenheten
  • Drog upp gardinerna-drog för gardinerna
  • Diskade, inte en gång - Utan två
  • Duscha, raka bena
  • Grimaserade länge i spegeln och kom fram till att min tandspegel är på tok för liten (och immig)
  • Tog på mej randiga strumpor
  • Lagade grön ärtsoppa med vitt vin
  • Åt mat
  • Instagramma lite
  • Måla naglarna
  • Klappa katten
  • Laga matlåda tills morgondagen
  • Maila en viktig grej
  • Kollade på första avsnittet av Baywatch ( Asså JAa ) med ambition att kolla alla säsonger..
  • Bytte i kattlådan
  • Bokade tvätttid 
  • Plattade håret
MEN om någon skulle fråga mej, va jag gjorde idag, någon annan dag, skulle svaret defenetivt låta, inget särskilt, skrota hemma..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: